До відома!

Дата: 05.01.2023 15:52
Кількість переглядів: 200

З 1 січня 2023 року набула чинності оновлена редакція Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування”, відповідно до якої страхові виплати у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві здійснюватиме Пенсійний фонд України.

Відтепер Пенсійний фонд України виплачує:

  • допомогу по тимчасовій втраті працездатності ( “лікарняні”);
  • допомогу по вагітності і пологах (“декретні”);
  • допомогу на поховання застрахованим особам, в т. ч. потерпілим на виробництві;
  • одноразові та щомісячні страхові виплати потерпілим на виробництві, членам їх сімей.

Вже з 2 січня застраховані особи звертаються за консультацією до спеціалістів будь-якого сервісного центру Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області.

Страхувальник для отримання фінансування, як і раніше, має подавати заяву-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми страхових виплат за їх видами. Така заява з 01 січня 2023 року подається через відповідний інтерфейс в особистому електронному кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).

В особистому кабінеті надається можливість формувати та відправляти заяви-розрахунки до Пенсійного фонду України, а також здійснювати їх перегляд та пошук згідно визначених роботодавцем критеріїв. При формуванні заяви використовується інформація з листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб. Додатково можуть додаватись коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів.

З метою дотримання вимог Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 337 (далі - Порядок № 337), екстрені повідомлення від закладів охорони здоров’я та повідомлення від роботодавців Київської області про нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання на виробництві мають надаватись Головному управлінню Пенсійного фонду України у Київській області:

 поштова адреса: вул. Терьохіна, буд. 8-А, м. Київ-80, 04080;

 факс (04565) 6-54-76;

 е-mail: gu@ko.pfu.gov.ua

З метою дотримання вимог абзацу 4 пункту 6 та абзацу 5 пункту 8 Порядку № 337 відповідні повідомлення на паперових носіях слід надавати в сервісні центри Головного управління.

Окремо надаємо інформацію про канали зв’язку з відділом профілактики та розслідування нещасних випадків управління контрольно-перевірочної роботи Головного управління:

 тел. (067) 789-79-57, (099) 158-41-38;

 e-mail: lsv@ko.pfu.gov.ua


« повернутися

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь