ДЕНЬ СВОБОДИ ТА ГІДНОСТІ 21 ЛИСТОПАДА

Дата: 19.11.2021 10:21
Кількість переглядів: 322

https://drive.google.com/drive/folders/1HDscxGuILd7YyV-k8yf3-rTTGcKKW3BW

 

КОНЦЕПЦІЯ ІНФОКАМПАНІЇ ДО ДНЯ ГІДНОСТІ ТА СВОБОДИ 2021


 

Інформаційна соціальна кампанія до Дня Гідності та Свободи у 2021 році відбувається під гаслом двох попередніх років – “ВІЛЬНІ ТВОРИТИ МАЙБУТНЄ”, розробленим та запущеним Національним музеєм Революції Гідності й Міністерством культури, молоді та спорту України у 2019 році.

Оскільки День Гідності та Свободи ще на етапі усталення у національному календарі й осмислення його значення, доцільно утвердити та популяризувати єдине гасло, яке в майбутньому буде асоціюватися з Євромайданом.

Гасло “Вільні творити майбутнє” вдало висловлює ідею спрямованості в майбутнє. Революція Гідності – визначна й героїчна сторінка нашого недавнього минулого, але найважливіше, про що маємо пам’ятати та що усвідомлювати як обов’язок, – вона дала українцям можливість самим вирішувати, якою буде Україна завтра, куди вона прямує. На Майдані українці обстояли основні громадянські права та свободи, які кожному дають змогу самореалізації відповідно до його прагнень.

Ідея цьогорічної кампанії показує цінність Майдану для кожного персонально. Гідність і свобода – не абстрактні цінності, а конкретна можливість для кожного. Євромайдан – це про суб’єктність, соціальну зрілість та відповідальність українців. Гасло кожен наповнює своїм сенсом. Індивідуальний прояв у спільному – ідея візуального ряду вуличної соціальної реклами. Люди, різні за віком і статтю, тримають власноруч написані плакати з однаковим гаслом. Глядач бачить лише частину обличчя та руки, типажі людей не персоніфіковано, проте легко читається, хто це – дитина, молода чи старша людина, жінка чи чоловік. І промовистим є сам напис, щоразу зроблений по-іншому.

Відеоролик прямо пов’язано з вуличною банерною рекламою. Відео відтворює процес написання плакатів, зображених на банерах. Зафіксовано лише великий план: пензлем, маркером, валиком рука дитини чи дорослого виводить літери. Так само, як і на зображеннях, глядач не бачить постаті того, хто пише, повністю, лише фрагменти, фокус – на процесі малювання.

Мета соціальної кампанії – актуалізувати в суспільстві роздуми про те, чому свобода варта того, щоб за неї боротися й захищати її. 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь